Kommentar om skogenfoto.se, ni kommer ihåg? varningen jag skrev om!

Maja  ([email protected]) om Varning för skogenfoto.se!:
Jag har fotat mig hos honom sedan han började och han är duktig och har aldrig försökt nåt med varken mig eller eller någon annan jag känner som fotar sig där.. Kanske har dom haft nå flirt på "g" på fran hans håll som hon inte alls märkt av?



svar:

Flirt, "på g" ? Nej inte direkt.
Tjejen som blev utsatt av detta är tillsammans med min bror sedan 3 år tillbaka och det visste skogenfoto.se mycket väl om.
btw, jag har också fotat mig där mycket, och han har aldrig vart på mig heller.
Men skogenfoto.se har redan erkänt att han gjort fel osv.
Och det ska tydligen inte vara första gången han vart på en tjej på det viset heller.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0