Varning för skogenfoto.se!


Ni ser?
nu har han gjort bort sig totalt och måste då därför stänga ner sin hemsida (för tillfället)
Jag vill varna er alla om en kille som heter björn, kommer från sundsvall och kallas också för skogenfoto.se
Det är då hans hemsida.
Anledningen till att jag vill varna är för att han drog in en av mina närmaste vänner in i sovrummet och föröskte med något som han ej lyckades med.
Han är en oseriös amatör fotograf, vi kan ju bara önska han lycka till.
Det går inte precis frammåt för honom längre!
Fyra modeller gick precis back för honom, och jag hoppas verkligen alla som läser det här förstår allvaret!!


Kommentarer
Postat av: Zoofie

Är det han som brukar fota dig?

2010-06-16 @ 17:44:22
URL: http://zoofie.devote.se
Postat av: Maja

Jag har fotat mig hos honom sedan han började och han är duktig och har aldrig försökt nåt med varken mig eller eller någon annan jag känner som fotar sig där.. Kanske har dom haft nå flirt på "g" på fran hans håll som hon inte alls märkt av?

2010-07-07 @ 15:59:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0