Om mig

( för er som är ny här & läser min blogg så ska jag göra en kort presentation av mig själv.)
-
Jag heter Jennifer Görlin, är 18 år gammal & bor i bergsjö som ligger i hälsingland, några mil utanför hudiksvall.
Jag bor tillsammans med min sambo Philip samt min dotter Mollie i en lägenhet på 89 kvadrat.
Mollie föddes på hudiksvalls BB den 20/12-11 kl 16:41.
Jag är född & uppvuxen i Sundsvall, flyttade till Bergsjö när jag var 11-12 år gammal.
Jag har pluggat på john bauer skolan i sundsvall med inriktningen Frisör.
Är ledig sedan februari detta år, då jag bestämmde mig för att vara mammaledig till 100 %.
Jag tar studenten nu i juni 2012.
Jag intresserar mig av allt som har med hår att göra & har även ett stort intresse för smink & naglar.
Jag gillar att resa & shoppa är ett väldigt stort intresse!
Jag ogillar mobbing & stress.
Jag har bloggat i drygt 3 år nu, & var bland dom kändaste bloggarna här omkring.(2010)
Jag hade ett starkt intresse till det också, men nu på sista tiden bloggar jag nästan ingenting alls.
Pågrundav att jag har en jätte fin familj, som jag vill vara & umgås med så mycket som möjligt.
Jag älskar min dotter, & jag ser fram emot att följa hela hennes utveckling livet ut!♥
När min mammaledighet är slut ska jag börja plugga på komvux till polis.
Jag har många drömmar som jag har bestämmt att jag ska slutföra innan man blir "gammal".
& även två saker som redan var planerade som jag & en vän skulle göra ( innan jag vart gravid )
& det var att vi skulle gå en utbildning i stockholm inom makeupstore, en make-up artist utbildning som är i 6 månader.
Utbildningen kostar cirka 62 000 kr.
Vi skulle ha gjort det nu i vinter var det planerat, men det blev ändrat eftersom lilla mollie skulle komma till världen i december(2011)
Skulle även åka utomlands nu i sommar & pluggat till Bartender.
Menmen, än är inte livet slut & man hinner!! man behöver inte stessa :)
Så mitt tips till er, har ni drömmar, STORA drömmar som ni vill göra i erat liv,
Kämpa på! nå era mål & ge aldrig upp! :)
-
Kram/ Jennifer
-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0