Dålig uppdatering

hej!=)
Har haft fullt upp med lägenheten osv. därför som jag inte har bloggat så mycket.
Det har vart folk här som har tapetserat väggar,målat dörrar inklusive lister i några dagar nu & vi har för övrigt flyttat in alla saker & fått en relativ ordning iallafall!
Lägger självklart ut bilder senare när allt är klart :)
Igår så var jag,min pojkvän, mamma & min mormor på en teater.
Tänkte att vi för omväxlingens skull, skulle göra något lite ovanligare :P haha ( inte ofta man går på teater med sin pojkvän, liksom)
så vi bestämde oss för att följa med mina mamma samt mormor.
Teatern var totalt värdelös, vi satt där i drygt två timmar & det enda jag kände var att jag ville gå därifrån, haha.
Dom som spelade teatern var grymt duktiga, men teatern var riktigt värdelös.
Senare när vi kom hem, hyrde vi film & bara myste.
jag älskar min sambo så fruktansvärt, & det är riktigt skönt att vi äntligen bor tillsammans efter 9 månaders tid.
Idag har vi vart hemma hos min mamma, packat ihop fler saker, bland annat kläder eftersom jag verkligen har en uppsjö av det. vet inte vart jag ska göra av allt snart, har för mycket kläder & det får inte plats!!
just nu sover mollie & nu ska jag passa på att plocka ihop & städa lite i våran lägenhet =)
Ni får ha det så bra, så hörs vi snart igen!
Puss
/jennifer
-


Kommentarer
Postat av: Elin

Hej!



Jag va inne i din blogg och ville tipsa dig om min sida med senaste kläder ur min garderob, vid intresset kan du klicka dig vidare på:



www.traderista.blogg.se



Trevlig helg!

2012-03-23 @ 09:50:15
URL: http://traderista.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0