Besök på BVC igår

Hej!
Igår var vi på BVC, för andra gången sedan hon föddes ( om man räknar med hembesöket som BVC gör)
Nu är min lilla flicka 51 cm lång & väger 3820 gram
för övrigt kan jag tala om att jag har fått en riktig dröm bebis!
Hon sover,äter samt ligger & tittar imellan åt! :)
Jag får verkligen sova på nätterna, så är nästan aldrig trött.
I natt somnade hon kl 01:00 & vaknade 07:30, den ni ;)
då var det dags för matning samt blöjbyte
Jag har fått världens finaste dotter & för henne går jag genom eld & vatten!!
Hoppas ni mår bra!
Bloggar sällan nu för tiden, har bättre saker för mig =)
Sköt om er!
Kram!
-
Där inne låg min lilla mollie, tänk att det är just HON som har legat där inne hela tiden♥

Kommentarer
Postat av: Malin mamma till Savannah

Klart du har bättre saker för dig jennifer:)

Du är mamma till en jätte fin tjej:)

kram<3

2012-01-06 @ 16:46:27
URL: http://elinorsdotter.blogg.se/
Postat av: kattis

du måste fortsätta blogga, älskar din blogg !! :)

2012-01-06 @ 20:41:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0