V. 28 ♥ det börjar närma sig!

Hej!
Först vill jag bara säga att det var verkligen jätte kul att logga in på bloggen idag & se alla dessa fina och framför allt trevliga kommentarer!
Tack! & självklart ska ni som frågat få lösenordet senare.
Tråkigt att jag ska behöva ha en lösenords skyddad blogg när det faktiskt finns dem som gillar min blogg & det jag skriver om.
-
Idag gick jag in i gv.28 ( graviditetsvecka)
Nu är det 12 veckor kvar tills min ängel är beräknad att komma till världen.
12 veckor vilket då motsvarar 3 månader!♥
Bebisen är nu 38 cm lång från huvud till tå & väger 1.2 kg
Jag har gått in i tredje trimestern, och även den sista!
( Trimester 1, vecka 1-13
Trimester 2, vecka 14-27
Trimester 3, vecka 28-40 )
Barnet kan även födas nu & överleva!
-
Vi längtar så otroligt efter dig!!♥
-
Nu ska jag fortsätta plugga Historia A & sedan gå iväg till skolfotograferingen som är 13:45!
Vi hörs senare
Puss&kram
/Jennifer
-



Kommentarer
Postat av: Denice Grefve

Hej,

har just börjat läsa din blogg och jag hoppas få fortsätta läsa den. :) Så jag hoppas att jag kanske skulle kunna få lösenordet när den blir lösenordsskyddad. :)

2011-09-14 @ 19:46:23
URL: http://galleri.xenofish.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0