Sovit max tio minuter i natt

Hej!
Tänkte passa på att blogga en snabbis nu när jag mår lite bättre.
I natt har jag sovit max tio minuter, har haft så fruktansvärt ont och en besvärlig foglossning!
jag la mig först på vänster sida och så tog det cirka tre sekunder så vände jag mig till höger sida, så höll jag på iprincip hela natten.
& mitt illamående ska vi inte enns tala om, det verkar aldrig vilja ge sig! :-/
Spydde senast idag & jag är i v.30, ja vissa har ju tur när det gäller att vara gravid och vissa har ju mindre tur..
Jag har som sagt inte tur, har en väldigt besvärlig graviditet.
Slemproppen har även vart fram & hälsat på, lossnar bitar från den. Mysigt!!
Nu orkar jag inte blogga mer, nu ska jag vila & kolla på film med min älskade pojkvän.
Blir ingen skola imorgon heller.
-
Kram
/JenniferGörlin
-

Kommentarer
Postat av: Vendel - 17 år och blivande mor

Stumpan, slemproppenkommer i en stor klump och inte i bitar. Men du kanske ska kolla upp det om det är kanske någonting annat? <3

2011-09-26 @ 07:20:57
URL: http://missvendel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0