Måndag 10/10 -11

Hej!
Idag var jag hemma från skolan (igen..)
Är inne på tredje veckan som jag vart hemma nu.
Mår jag bättre på torsdag så åker jag upp till sundsvall då.
-
Imorgon klockan 09:00-12:45 har jag riskettan på körskolan, så då blir det ingen skola heller & på ondag kl 14:30 ska vi på MVC för dom vanliga kollerna igen.
Idag har jag som sagt bara vart hemma & egnat i stort sätt hela eftermiddagen till att lära mig göra egna bloggdesigner.
Trodde det skulle vara svårare än vad det är, men när man väl suttit och pillat ett tag blev det faktiskt riktigt roligt!
Vi får se om det kommer upp en ny bloggdesign här innan kvällen är slut eller om det får bli en annan dag :)
Hoppas ni haft en bra dag!
Kram
/Jennifer
-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0