Nionde månaden ♥

Nu är jag i nionde månaden & det är endast 35 dagar kvar till beräknad förlossning!
det börjar bli riktigt tungt nu & det börjar bli jobbigt att andas normalt när jag ligger på rygg osv.
Skulle till skolan idag hade jag tänkt, men det blev inte så efter natten som varit.
Hade förverkar i natt & en jävla foglossning, så fort jag rörde mig lilla minsta gjorde det riktigt ont i ryggen.
så det blev ingen skola för mig idag.
-
Vecko planering:
Tisdag (imorgon) - MVC 14:00
Onsdag - Plugga körkortsteori!
Torsdag - Körlektion 13:45-14:55
Fredag - Föräldra utbildning 10:00-11:30
Lördag-söndag(helgen) - ev. städa ur & hämta alla saker från lägenheten i sundsvall
Nästa veckas planering:
Måndag - Körlektion 13:45-14:55
Onsdag - Körlektion 15:00-16:10
Torsdag - ev. skola ( om magen tillåter)
-

Kommentarer
Postat av: Fia

Hejsan jag är också gravid är i vecka 28 och mår inte heller så bra. Så tänkte se när började du vara hemma mer från skolan? FÖr ni har jag redan vart hemma i 3 veckor:S

2011-11-10 @ 08:50:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0