Hudiksvall & shopping!

Hej!
Idag var jag till hudiksvall för att handla dom sista julklapparna, så nu är det klart!
Känns otroligt skönt att ha det gjort =)
Träffade även idah i stan, vilket var mycket trevligt!♥
Efter det så hämtade min pojkvän mig & vi åkte hem till honom, sedan blev det även ett besök hos mig men nu är vi hos honom igen! :)
-
Dagens shopping:
-
Svarta uggs till mig
Panda pyjamas till mitt♥
+ En svart neccesär osv. samt alla julklappar!
-
Nu ska jag pussa lite på min pojkvän sedan försöka sova, om inte lill*n i magen ska fortsätta vara så livlig för då blir det nog inte mycket sömn. hihi♥
Godnatt


Kommentarer
Postat av: Amanda 17år & mamma

Kul att man hittar fler unga mammor :)

Här är jag, Amanda 17år & mamma till Lilly-Lee!

Kram

2011-11-05 @ 21:35:45
URL: http://awahlsten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0