Dålig uppdatering

Hej!
Tänkte uppdatera lite snabbt eftersom jag har vart dålig på att uppdatera bloggen,
men jag har haft fullt upp!
Dom senaste dagarna har jag mest suttit & pluggat körkorts teori samt haft körlektioner!:)
för övrigt inga tecken på att lill*n vill komma till världen ännu.
H*n kommer när h*n är redo! =)
Nu ska jag bada, plugga körkorts teori & efter det idolmys med min familj!♥
-
Kan även avslöja att jag & min fina pojkvän har hittat en lägenhet nu, som vi vill ha en kortare tid tills vi hittat någon annan ( vi vill bo i hudiksvall, men det är jätte svårt att få tag på lägenheter där!)
Denna lägenhet som vi hittat är i bergsjö! 
Nu är det bara att hoppas på att vi får den! :)
.
Puss&kram
Sköt om er!

här var jag i v.14, gud vad "tjock" jag var haha!!
/Jennifer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0