Torsdag 12/5

Godmorgon! :)
Just nu sitter jag i skolan, börjar dock om en timme.
Det är alltid så för mig varje morgon, jag kliver upp vid fem tiden & åker kl 06:15 från bergsjö, Är framme i sundsvall strax före halv åtta & börjar halv nio.
Förstår inte varför dom inte kan sätta in bussar som går bättre tider istället.
-
Jag kommer även att gå här och läsa vanliga ämnen medans dom andra är på APU, & två veckor i början av sommarlovet ska jag gå på sommarskola samt i stortsätt hela sommarn kommer jag att få plugga på distans, anledningen till detta är för att jag ska få möjlighet att ta studenten med min klass 2012, & eftersom barnet är beräknad i december så kommer jag inte kunna vara så mycket på skolan sista terminen.
Så då läser jag ikapp alla ämnen i sommar istället.
Jag tycker att det är skönt att det gick att lösa så här bra :)
-
vi hörs senare♥



puss&kram
/ J.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0