Fredag 13/5

Hej!
Idag är det fredagen den 13. Otursdag med andra ord.
Jag har många olika planer för kvällen, men tror nästan att jag stannar inne hela dagen & hela kvällen ikväll, för den här dagen är inte min dag direkt. Om jag inte minns helt fel så har det hänt mig någonting varje fredag den 13, hualigen!
Men vi får se hur det blir :)

Det är inge fint väder idag heller, vart tog solen vägen?
-


v.9+5 graviditets v.10
Det syns mer än vad det ska göra i denna vecka, det är olika för alla
men jag börjar fundera om det är tvillingar där inne. haha
Och jag tror jag kommer att föda i november & inte december

Puss&kram
/j.


Kommentarer
Postat av: Elin

vilken underbar mage! Önskar dig all lycka! kram <3

2011-05-13 @ 14:10:14
URL: http://elinpe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0