Tänk att jag ska bli...

Tänk att jag ska bli mamma, jag som var så bråkig och stökig när jag var yngre & ska nu bli mamma åt ett barn, det är fantastiskt.
det är en otrolig känsla att ha något som växer inne i magen & veta att jag har något därinne som är mitt.
Det är många som har sagt till mig att dom trodde att jag var den sista som skulle få barn tidigt, pga att jag alltid har vart så mån om skolan & att ha jobb innan jag skaffar barn.
Det var skönt att jag fick den möjligheten att kunna göra klart en av terminerna nu över sommarn, så att jag har gymnasiekompitensen samt tar studenten med dom övriga nästa år.
Det var verkligen skönt att det gick att ordna så bra.
-
Sen vet ni nog redan att jag blir ensamstående mamma åt barnet.
jag har suttit och funderat många gånger om hur det kommer att bli, kommer jag verkligen att klara det helt själv(?!)
Sedan kom jag på mig, jag är inte själv.
Jag har min familj, som står mig väldigt nära & jag har otroligt fina vänner, ni är guldvärd
-
Vet ni vad jag tror & som jag tänker på mycket?
Jo, jag tror att allt som händer en i livet är menat & allt som ska ske verkligen ska det.
-
& kom ihåg allt blir inte alltid som man har tänkt sig MEN efter varje motgång man får blir man starkare!



Det var allt ifrån mig, sköt om er!!
Puss&kram/ Jennifer♥



Kommentarer
Postat av: vill inte vara dum men vill få dig att inse...

yngre? vad fan är du inte nu då? 17år, hudiks största fjortis? sönderfärgat hår och piercing i läppen? om 4 år kommer du inse att du har gjort ditt livs största misstag. Dina vänner kommer gå förbi dig med skolan, utbildningar, jobb medans du kommer att sitta där hemma med ett barn och inte veta vad du ska göra för du har bara högstadiebetyg att grunda dig på, kanske något bidrag från försäkringskassan, som knappt räcker till hyran. Ska man ha ett barn så ska man ha de bra ställt, bra utbildning, en bra MAN som ALLTID kommer att finnas och ställa upp utan att ens behöva fråga. Tycker så synd om dig människa, du kommer att missa så mycket. Den roligaste tiden är just nu upp till 3an på gymnasiet, ta vara på den tiden.

2011-06-20 @ 12:44:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0