Svar på tal

Hej "jackeli".
Jag är 17 år & jag kan inte vara hudiksvalls största fjortis eftersom jag inte enns bor där.
Mitt hår är inte sönderfärgat, då jag börjar få tillbaka min naturliga hårfärg.
Jag har ingen piercing i läppen.
Jag kommer gå klart tredje året på frisör, & jag kommer även att ta studenten.
& självklart är det bäst att ha det bra ställt om man ska ha barn, men nu ser min situation ut så här.
Jag ska ha barn, mitt första barn som kommer i november/december.
Jag kommer ta studenten, jag kommer gå ut med bra betyg.
Jag får min mammaledighet, jag är ledig vårterminen i trean, & det är för att jag pluggar nu över sommarn istället.
Jag har löst allting väldigt bra.
Sedan det där med "en bra man" "som alltid kommer att finnas och ställa upp utan att ens behöva fråga"
om du missat det så har jag pojkvän :)
ta reda på lite mer innan du försöker yttra dig nästa gång.
Nej gumman, tyck inte synd om mig. Jag kommer få något otroligt fint & underbart i vinter & jag kommer bli en jäkligt stolt mamma :)

Kommentarer
Postat av: carolin

Åh, vilken irriterande kommentar du fått av bruden! Jag vet att du kommer bli en jättebra mamma & du är sjukt söt, alltså kommer ditt barn bli lika sött det! Spelar det någon roll om en mamma har en piercing i läppen? Färgar hår? Och en s.k "fjortis"? Du kan bli en lika bra mamma för det :) Och grattis!



Du skrev på min nattstad för ett tag sen & jag använder blogg nu istället :) Jag fick missfall :( kan man få din msn, facebook eller mobilnummer som jag kan höra av mig på? Vi försöker fortfarande få barn! :)



Frågor; Hur lång tid tog det för dig att bli gravid? Hur länge har du och din pojkvän vart tsm? Planerade ni att bli föräldrar?

Ha en bra dag! ♥

2011-06-20 @ 14:53:09
URL: http://carolineosterberg.blogg.se/
Postat av: Maja-Mamma till Joel

bra att du står på dig Jennifer! DU KOMMER KLARA DIG SUPER BRA OCH BLI EN JÄTTE BRA MAMMA! love you

2011-06-20 @ 19:11:00
URL: http://mammasjoel.blogg.se/
Postat av: Melissa

Vilken dum brud!!Hon måste ha problem med sig sälv och va avundsjuk ;)

Det här inte ditt livs största misstag utan de kommer va ditt livs bästa beslut <3 Klart de kommer va tufft och man kan inte jämt göra de alla andra gör.. men med rätt inställning & suntförnuft går allting!

All lycka till dig! Kramar!

2011-06-21 @ 19:04:21
URL: http://only-me-missan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0