Sundsvalls tidning

Idag fick jag ett samtal utav sundsvalls tidning.
Dom hade hört att jag om 11 dagar fyller 18 år & att jag ska ha barn som är beräknad om 10 dagar ( alltså 1 dag innan min födelsedag)
Så då undrade hon om hon fick göra ett repotage om mig i deras tidning.
Så dom preliminär bokade en intervju med mig på torsdag ( om en vecka) pga att jag kanske redan har fått barn samt att hon skulle kolla om det fanns några fotografer lediga så att dom kunde ta en tripp hit till bergsjö.
Om det inte gick vägen så kommer en telefon intervju att göras.
Roligt va? :)
Ser fram imot detta! =)
-

-
/Jennifer

Kommentarer
Postat av: nathalie

Häftigt! :)

2011-12-03 @ 15:57:23
Postat av: Malin Westman

Hej ^^ vart har du köpt tröjan som det står beräknat födelsedatum på? Vill också ha en sån fast det ska stå något annat...kanske bara Bebis eller något sånt!

2011-12-03 @ 17:12:14
URL: http://malinwestman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0