Selånger/Birsta

Hej!
Idag var jag, älskling & mamma på selångers marknad i sundsvall.
Hittade inget speciellt där.
Efter det åkte vi till birsta & shoppade lite.
-
Köpte även mamma byxor! & jag kan nog ärlig säga att jag aldrig haft på mig något skönare plagg på mig än dessa byxor! Så sjukt sköna!
-
Höst overall till lillhjärtat
Vinter overall till lillhjärtat
Leopard cardigan till lillhjärtat
Mössa till lillhjärtat
-
Mammabyxor
Mamma tights
Underkläder
Foundation
Concealer penna
14 par strumpor ( enbart det jag köpte på marknaden)
-
Detta köpte även min mor till lill*n

-
Nu ska jag & älskling titta på film sedan duscha & sova.
Imorgon börjar skolan igen!
Sköt om er
Puss&kram
/Jennifer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0