Plugg,plugg&plugg

Hej allihop!
idag vaknade jag 05:00 som vanligt, och klev upp kvart över ungefär.
Åkte till skolan kl kvart över sex, & sitter fortfarande i skolan faktiskt.
Min buss går inte förens tjugo över två, & då är jag inte hemma förens halv fyra.
Min mormor fyller år idag, så då ska jag gratulera henne & min pojkvän♥ kommer även till mig ikväll.
Gud vad jag har längtat efter honom, även om jag senast träffade honom igår..
Nu ska jag plugga lite innan jag måste gå till bussen!
Har även valt två valbara kurser för att nå upp till mitt slutbetyg i vår! 
Kurserna som jag valde var Historia A samt Filosofi A, dock hade jag velat haft Matte B men den kursen ligger på vårterminen, & då är jag mammaledig.
Så då fanns det bara en lösning & det var filosofi A.
Men vad spelar det för roll, sista året nu sedan studenten!
-
Sköt om er!
Puss/Jennifer
-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0