Lördagen den 20/8

Hej!
Idag vaknade jag runt tio tiden & vid tolv gick jag hem till sara för att jag skulle klippa hennes syster marika.
Nu har jag precis kommit hem.
Marika blev jätte nöjd, så det var kul :)
På måndag börjar skolan igen & jag har endast ett halvår kvar av min skolgång.
För er som kommenterat & undrar vart och vilken linje jag går på, så tänkte jag berätta det för er nu.
Jag går frisörlinjen på johnbauer gymnasiet i sundsvall.
-
Nu är klockan två och jag ska sätta igång att plugga det sista i frisör C kursen så det är klart tills redovisningen på måndag.
Vid sex tiden ikväll så kommer hjärtat hit, gud så jag längtar efter honom♥
-
vi hörs senare
Pusspuss
/Jennifer
-






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0