Frågestund avslutad!

FrågaVad sa din mamma när du var gravid? Reaktion osv... Och HUR berättade du det:)?
Svar: Jag berättade för min mamma att jag var gravid direkt efter det positiva graviditetstestet, Jag sa som det var utan några konstigheter, " mamma, jag är gravid."
Först fick hon en chock sedan när jag beslöt mig för att behålla barnet kom det en & en annan tår av glädje :)
jag har väldigt nära relation till min mamma, hon står mig mycket nära.
-
Fråga: Vad ska barnet heta? Har du några namn?
Svar: Ja jag har ett kill namn & ett tjej namn som jag är väldigt fast vid. Men eftersom barnet kanske inte ser ut som det namnet jag har fastnat vid när den föds så väntar jag med att säga vilket namn det blev tills barnet är fött!
-
Fråga: Har din pojkvän barn sedan tidigare? vad roligt isåfall!
Svar: Ja det har han! :) Han har en dotter på 1 år & en månad, jätte söt & mysig tjej! Det är jätte roligt :)
-
Fråga: Är det en han?
Svar: nej jag vet inte barnets kön, valde att vänta tills födseln.
-
Fråga: Fin blogg! Hur mår du ? :)
Svar: tack så mycket! :) Jag mår bra förutom illamåendet jag har, & som aldrig verkar vilja försvinna. Hoppas det är bra med dig!
-
Fråga: Kommer du lägga upp bilder från förlossningen?
Svar: Kanske inte under själva prosessen, men före & efter bilder kommer jag förmodligen att lägga upp här på min blogg!
-
Fråga: Hej jennifer! stort grattis till er båda. Jag hoppas allt kommer gå bra under förlossning och under de första "svåra" småbarnsåren. ( skit i vad alla säger det är inte så jobbigt som man kan tro, alla vill bara skrämma unga från att skaffa barn förtidigt. Men du verkar ju helt 100 på vad du sysslar med!!), För mig som precis hittat in hit & eltat lite skulle man som läsare vilja veta mer om pappan, finns det någon sida med frågor & svar?! TEx. Hur gammal är han, när fick han sin första dotter ( är det hans eller ngn annans) och sådana saker. Hur ni träffades.. Det är jätte kul att läsa om! :)
Svar: hej! först vill jag börja med att tacka så hemskt mycket! :) Jag använder mig av bloggsvar, på höger sida bloggen finner ni denna! Där kan man fråga en fråga som går direkt till mig & där svaret kommer att finnas nedanför eran fråga! 
Min pojkvän heter philip. Han är 19 år, 20 i december. Jo det stämmer bra, det är hans dotter! Hon kom till världen sommaren 2010 i juli.
Jag vet helt ärligt inte hur vi träffades riktigt, vi började umgås & sedan slutade det med att vi började träffas mer & mer och tillslut var det vi två.
Jag älskar philip så fruktansvärt, han kommer bli världens bästa far till barnet som är beräknad i december.♥

-
tack så hemskt mycket för era frågor! Hoppas ni är nöjda med svaren som jag gav er! :)
kram/ Jennifer

Kommentarer
Postat av: Anonym

MEN det är väl inte din pojkvän som är pappa?

2011-08-22 @ 19:56:00
Postat av: paulina

du är verkligen super stark jennifer! tänker på dig, du är så duktig <3

2011-08-22 @ 19:59:07
Postat av: Anonym

fast han är väl inte pappa till din avkomma heller.

2011-08-22 @ 23:50:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0