Svaren på frågorna!

Hur mycket kostade örhängerna, som du köpte idag: 49:90:-
Vart har du köpt dom: Jag köpte dom på åhléns

Varför gör du inte fler videoinlägg:
Jag vet faktiskt inte, tycker liksom inte att det är min grej ännu. Men det kommer ;)
Om du skulle få välja mellan att gå på dejt med brad pitt, alexander skarsgård eller eminem, vem skulle du välja då: hmm, svår fråga! Det står mellan brad pitt och alexander skarsgård. Tror att jag skulle välja alexander faktiskt, snygg..svensk, mjaow ;)


Är det kul att gå på gym: Det är verkligen jätte kul, jag älskar det!
Skulle du kunna vika ut dig i en slitz-tidning, om du fick betalt för jobbet: nejnej o åter nej, jag tycker sånt är billigt!
Vilken hårfärg har du nu: det är mörkbrunt med slingor
Är du alltid ärlig i din blogg eller provocerar du för läsare: jag provocerar rätt mycket i min blogg, ja!
Jag är ärlig men provocera mycket.
Är du bortskämmd: Ja tyvär, jag är en riktigt bortskämd snorunge ;)

Kan du ge mig tips på nyttig mat: Nyttigmat var det ja, ja ät mörktbröd istället för ljust, ät sallad till varje måltid och ät mycket fisk & kyckling!
Trivs du i sundsvall: Ja absolut! det gör jag, men bor hellre i bergsjö än här om jag ska vara ärlig :)
Är inte du och din pojkvän tillsammans längre: Jag har gjort slut med honom, så nej vi är inte tillsammans längre!
Hur ofta går du på gym: Jag gymmar fyra dagar i veckan, mån,tis,ons & tors!
Hur ofta solar du solarium: jag solar ett par gånger i veckan!

Har du mycket saker: haha, ja.. jag har rätt mycket saker. Bor ju i lägenhet själv osv :)
Vill du ha barn tidigt: Ja det vill jag
Vilka hårprodukter kan du rekomendera till mig: Det beror helt på vilken typ av hår du har,vilken kvalité, färg osv!
Hur stor är din lägenhet: Jag bor i en etta, och den är på 45 kvadrat.
Tjänar du pengar på din blogg: ja, jag videobloggar via videofyme så varje gång jag gör ett videoinlägg, tjänar jag pengar.
Finns det något som du skulle vilja ändra i ditt liv: Ja det finns väll en del saker som jag skulle kunnat gjort på ett annat vis.
Finns det något som du skulle vilja få ogjort: ja, det finns säkert någonting som alla människor vill få ogjort,ångrar osv!
Om du fick ta med dig tre saker till en öde ö, vad skulle det då vara för något: Tre saker, hm..kan man räkna in en människa då? ha-ha! Mina tre saker skulle nog vara min pappa, en båt med åror!;)

Berätta kort om dig själv: Jag heter jennifer, jag är 16 år gammal. går andra året på frisörlinjen i sundsvall.
är lycklig och har världens bästa vänner och familj! :)
Om du skulle beskriva dig själv med tre ord, vilka ord skulle du då använda: glad,snäll & envis!

Vad har du för bh storlek: 75 C
Vad dricker du helst, cola eller vatten: Vatten
Hur ska en pojkvän vara mot dig: Först och främst ska en pojkvän vara snäll, .. omtänksam & gullig. Och absolut ska killen vara mogen också!
Hur många barn vill du ha: Så långt har inte jag hunnit tänkt ännu, men 1,2 eller högst 3 st!
Har du några namn så här, som du skulle vilja döpa dom till: ja det har jag faktiskt, blir det en kille ska den heta hugo, blir det en tjej ska den heta nicholé eller jacqueline
Hur många har du haft sex med: Inte många alls!

Följer du kungarna av tylösand: Jag följer det inte, men ser vissa program!
Om du skulle få välja en tv-såpa som du skulle vara med i,vilken skulle du välja då: paradise hotel, helt klart!
Ska du sattsa på att bli modell: Det är verkligen jätte kul, och vi får se hur långt jag kommer, jag är ju så pass ung så det är svårt att svara på den frågan.

Följer du idol: Ja det gör jag!
Vilken är din favorit i idol: oj, får man välja två?! Olle & jay smith!
Vilken är den värdiga vinnaren, enligt dig: Olle hedberg

Vad ska du göra när du gått ut skolan: jag ska jobba i frisörsalong, och efter 1-2 år ska jag gå en ett-årig utildning till behandlings assistent eller eventuellt gå högskola och läsa till socionom
Har du blivit utbjuden på en dejt någon gång: ja det har jag! Blev utbjuden till helgen faktiskt, men tro det eller ej, jag tacka nej!

tack för frågorna! hoppas ni är nöjda med svaren!










 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nej jag är inte nöjd. Du svarade inte på allt :)

2010-09-30 @ 22:34:28
Postat av: Anonym

lol...

2010-10-20 @ 16:45:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0