Skolval på bromangymnasiet

Hello sunshines!
Idag klev jag upp klockan 07:00, duschade och gjorde mig iordning.
Vid åtta tiden följde jag med liv till bromangymnasiet för att hon skulle vara med och hålla i skolvalet.
Vi var där i ungeför en och en halv timme, sedan gick vi på stan och solade solarium!
ännu brunare nu ;) mjaow.
Imorgon ska jag kliva upp klockan nio, ( ganska tidigt eftersom det är lördag och helg?! )
Jag ska åka in till hudiksvall tillsammans med pernilla!
Nu ska jag och baby mysa & titta på film!
vi hörs imorgon allihopa!
Puss & sovgott!

mina skor kom idag föresten! älskar dom, så sjukt snygga!







Kommentarer
Postat av: Feliciaa'

Hej! Tänkte om du kanske hade något förlag på några snygga höst/vinterskor? som kanske liknar dom som finns i min blogg :))

kramkram

2010-09-18 @ 15:12:57
URL: http://feliiiciah.blogg.se/
Postat av: 17 år och ung mamma

fin blogg :)

har en frågestund i bloggen , är det något du undrar så ställ gärna en liten fråga :)

2010-09-19 @ 13:57:42
URL: http://paulinagavelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0