Gårdagens bussresa!

Igår klockan 00:20 tog jag samt emelie & lollo bussen hem från hudiksvall, i busskön stod det en kille bakom mig i 19-20 årsåldern. Han frågade mig om jag kunde säga till busschaufören att vänta i cirka 2 min.
Jag gjorde som han frågade och busschafören kunde vänta.
Efter en stund petade han på mig igen och jag vände mig om, då han helt plötsligt säger " gud vad vacker du är"
tack sa jag sedan hälsade han och sa sitt namn, som jag tyvär inte kommer ihåg. Och jag sa mitt.
Sedan gick vi in och satt oss i bussen.
Vilka gulliga kommentarer man kan få på helt sjuka ställen :D
Det regnade igår också så mitt hår hade börjat blivit lockigt, så jag tog åt mig av den där komplimangen extra mycket
;)








Kommentarer
Postat av: sara

hejsan! jag har en kategori på min blogg där jag peppar andra till bättre självförtroende/självkänsla och nu vill jag veta vad DU tycker om det jag skriver!

Jag går utifrån mina egna erfarenheter och sånt jag varit med om i livet som jag vill ska peppa andra till att kämpa! Kika gärna in och ge din åsikt om detta!

Har du någonting du vill prata om eller få ur dig så står min mejl i menyn och jag blir mer än glad över att få hjälpa till! Kram på dig och ha det gött! /Sara

2010-09-26 @ 15:23:18
URL: http://ensara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0