Dålig update

Hej!
Som ni kanske märkt, har jag varit jätte jätte dålig på att uppdatera mig.
Men jag ber yttligare om ursäkt för det!
Jag ska försöka göra allt jag kan för att det inte ska hända igen!
Jag har haft fullt upp i helgen & så tar skolan en stor del av min tid!
Idag har jag iallfall vart i sundsvall, fast bara under dagen.
Nu är jag hemma i bergsjö och stannar här ett par dagar.
Imorgon ska jag ta bort mitt gips! ÄNTLIGEN, säger jag bara!
Imorgon kan jag äntligen använda smycken, kläderna kan sitta på plats som vanligt igen.
Efter gipsbortagningen imorgon, blir det stan & shopping med mamma♥ i love it!
Nu blir det film & mys med älskling, som varje kväll!
Förstår att ni är avundsjuka, inte alla som har en sån underbar pojkvän som jag ;)
puss&kram vi hörs imorgon!


har jag berättat att jag har färgat håret föresten?
Jag har gjort slingor två ggr iallafall.
Man ska ju prova på saker medans man lever ;)
Även piercingen är borta! :)
bild tagen för någon vecka sedan, ( ej löshår ;) )







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0