Årets bloggtest 2010

Kopiera & klistra in på din blogg, svara sedan på följande frågor:

Ditt namn:
Jennifer görlin
Var bor du?: Bergsjö/sundsvall
Hur gammal är du?: Jag är 16 år
Är du singel?: nej
Vad driver du för slags blogg?: Jag bloggar om mitt liv, shopping osv.
Får du mycket kritik för det du skriver om?: en hel del faktiskt! men mycket bra också!
Tycker du att det är jobbigt att blogga?: nej, men man har inte alltid tid till att uppdatera sig
Har du många krav på dig när det gäller din blogg?: Ja, försöker hålla mig uppdaterad så mycket som möjligt. Det är ett av mina krav på mig själv, när det gäller min blogg.
Vilka åldrar är dina läsare i?: Allamöjligt tror jag, men skulle nog tippa på 12-26 år.
När startade du din blogg?: november 09
varför startade du en blogg?: jag vart inspierad av andra, och ville prova på blogglivet själv!;)
Läser du många andra bloggar?:
Jag läser kanske 2-3 bloggar dagligen.
Vilka bloggar läser du?:
En vän till migs blogg & en storbloggare's ( Inte kissie, tycker inte om det hon skriver om.)
Är du nöjd med din design & header?: ja jag är jätte nöjd !
Vem har gjort din design?: En vän till mig =)
Med vilket program gjordes din design?: photoshop

Vad du föredrar:

Svart/
vitt
Stockholm
/göteborg
Mariamontazami/annaanka
Läsk/vatten
Skräpmat/nyttigmat
Choklad/naturgodis

kopiera detta och svara på frågorna om du driver en egen blogg!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0