i'm in love with you ♥

Jag råka trycka på fel knapp så allt som jag skrivit försvann... tar det lite kort istället!

hej sunshines!
Först vill jag bara be om ursäkt för min dåliga uppdatering.
jag ska skärpa till mig med det, jag lovar!
Jag har vart med baby hela helgen.
I fredags umgicks vi med sabina & tobbe, och i lördags umgicks vi med terje & tobbe!
Igår hade vi kungarna av tylösand maraton ;) , vi kollade på första avsnittet till "sista" avsnittet.
Tog ett antal timmar att kolla på alla avsnitten, ha-ha!
Nu ska jag duscha,packa & äta sedan ska pappa skjussa mig till baby!
Imorgon åker jag hem till sundsvall igen, *suck*  kommer sakna hjärtat så himla mycket :{

vi hörs senare!
puss&kram







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0