Home again!


- Hej allihopa!
Nu har jag precis kommit hem & baby har precis åkt till sthlm igen, för att jobba.
Han kommer hem igen på torsdag, & jag saknar honom redan.
Det blev en bra kväll igår, dock kan man bortse från vissa saker men annars blev det en kanon bra kväll!
Jag såg även nu att jag inte har bloggat sedan i torsdags, så jag tänkte passa på att berätta lite om vad jag har gjort!
I torsdags kom baby hem & vi åkte hem till mig i sundsvall, på fredagen åkte vi hem till honom i näsviken & det vart en fredagsmys kväll helt enkelt :)
I lördags blev det fest i hudiksvall med , baby,emelie & terje + mer folk hemma hos ngn thony.
Nu är det söndag och imorgon börjar mitt lov!!
Dock ska jag ju nästan bara plugga på lovet men det ska bli skönt endå, att kunna sova hur länge man vill utan att passa några tider,lovely♥

Nu ska jag ut en sväng & fixa några saker, vi hörs senare sunshines!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0