hemma i bergsjö!

hej allihopa!
Vid halv fyra idag kom jag till bergsjö, och då var mikaela vid busstation & väntade på mig.
Vi åkte direkt till polisstationen och gjorde våran anmälan.
Nu är det iallafall klart, Polisen ringde mig för en stund sedan och läste upp rapporten & frågade mig om det var rätt osv.
Efter att vi var klar hos polisen så skjussade mikaela hem mig & då kom min efterlängtade sabina hit!
nu har jag precis pluggat klart psykologin & den är klar för inlämning!
Gud vad duktig jag är ;)
Men jag hade inte kommit någon vart utan sabinas hjälp, tack!♥
nu ska jag kolla på tv med min älskade mamma!
vi hörs senare, & då ska jag även berätta för er varför vi gjorde en anmälan & vad det handlar om!

Puss&Kram, i love you all guys!!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0