Hemma i bergsjö tills imorgon

Hej everyone!
Mitt hjärta åkte vid fem tiden till sthlm, känns sjukt tomt utan honom!
Men vi ses igen på torsdag! :)
Just nu sitter jag hemma hos mig med min älskade vän, sabina :)
Vi var nyss ute, men bestämmde oss snabbt för att gå in igen!
Det är så sjukt kallt ute, funderar starkt på att lägga mig i ide & vakna ungefär i maj igen.
Skulle ju vara skönt, eller?
Hur som helst, imorgon är det en ny vecka & nya tag!
Jag ska åka tidigt imorgon till sundsvall, för att gå till skolan, som jag även ska gå till varje dag denna vecka!
visst är jag duuuktig, jomenvisst

Nej nu ska jag vara social med sabina!
vi hörs senare eller imorgon sunshines!

Puss&kram



micke bergström, du har mitt hjärta i din hand♥







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0