som en dagbok..

..att blogga är litegrann som en dagbok, man kan skriva om allt.
tillexempel, vad man gjort idag,man kan skriva om sitt privatliv och man kan skriva om bra/dåliga händelser!
Ja, man kan skriva exakt hur och som man vill.
Vill man locka till sig läsare så gäller det att komma på VAD folk vill läsa om.
Provosera kan vara ett knep men det är ju aldrig fel att vara sig själv heller.
Om man provoserar mycket så lockar man till sig läsare, tro det eller ej men folk gillar att läsa om skvaller osv.
att överdriva kan också leda till fler läsare!
Om man väljer att vara sig själv i sin blogg så tycker jag personligen att det är positivt & moget!
Så tummen upp till er som vågar vara er själva!
Det leder också till fler läsare och att folk tycker bra om en!
Man kan välja att ha en blogg och skriva om tex, hästar,shopping,mode eller skönhet!
Det är upp till var och en att hitta något som man brinner för eller helt enkelt älskar!
I min blogg har jag 16 kategorier, allt från shopping,hår,kläder till fotograferingar och vardagligt, det vill säga saker som händer i mitt liv osåvidare..
Jag följer även 2-3 andra bloggar!
& det är bloggar som inspirerar mig, folk som skriver om vettiga & bra saker ( läsvärda saker )
Förutom kissies dock, brukar läsa den men gör det enbart för att jag tycker att hon är helt dum i huvet
:)
Hon säger att hennes roll inom bloggen är kissie,
Men enligt mig tycker jag att hon borde vara lite mer "sigsjälv" om hon nu inte redan är det ;)
Jag överdriver mycket i min blogg men jag är samtidigt mig själv, något som hon tyvär inte har kommit på en.
Man kan ha sin "roll" men man kan fortfarande behärska sig med det man skriver & vara sig själv :)







Kommentarer
Postat av: Melissa

så sant! Och bra skrivet ...:)

Kramizz!

2010-11-12 @ 19:10:26
URL: http://only-me-missan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0