Sista inlägget för ikväll

Hej kära bloggläsare!
Jag ska snart sova, så jag tänkte uppdatera lite snabbt!
Idag vaknade jag 14:00, mycket sent..
Imorgon ska jag ställa klockan för jag MÅSTE verkligen plugga.
Jag har fyra kapitel i arbetsmiljö & säkerhet att göra, inklusive Svenska B, frisör teori och psykologi.
Kul va? nej inte direkt..
jaja, det måste iallafall göras innan måndag & eftersom jag är upptagen med annat hela helgen så måste jag få det gjort senast imorgon!
Iallafall idag vid 16:00 tiden träffade jag, jocke som jag inte har träffat på 3 år, eftersom han flyttade härifrån.
Det var grymt kul att få umgås med honom ett tag, vi pratade i ungefär en timme om allt & ingenting! :)
Jätte trevligt!
Jag har även hunnit med att lösa lite saker nu på kvällen, & det känns jätte bra!
Ni får veta allt på söndag
Nu ska jag sova & det ska ni också ;)
Godnatt, puss&kram


Min,min,min,min,miiin micke bergström♥






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0