Jag måste bara älska skolan, eller?

Hej eller godmorgon som man säger!
Just nu är klockan 07:40 & jag kom till skolan för femton minuter sedan.
( 07:25 när vi egentligen börjar 08:30 )
Det här trodde ni aldrig om mig,va ;>
Jag måste ju bara älska skolan! Eller inte..
Den här veckan SKA jag iallafall sköta skolan ordentligt! :)
Halv nio börjar frisörteorin & halv ett börjar psykologi A lektionen, sedan slutar vi.
Då ska jag hem och sova, somnade väldigt sent i natt & var tvungen att kliva upp väääldigt tidigt imorse för att hinna med bussen 06:15 från bergsjö till sundsvall!
Nu ska jag vara duktig och plugga, även fast vi inte har lektion ;)

Sköt om er!
Puss&kram


Sommaren -10






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0