Hoppas jag har vart tydlig nu


 Ursäka?
Störta frågan till er från mig är, varför läsa en blogg man inte gillar? :) eller är det bara av ren avundsjuka som man kommenterar dumma saker?
För det första, alltså jag är så otroligt less på det här nu!
Får kommentarer dagligen av kanske 2-3 olika ipnr som är ANONYMA!
Kommentarerna kan vara allt från " du tror att du är så jävla snygg" "Det kommer aldrig att hålla mellan dig och din pojkvän" "hora, du byter killar hela tiden" och nu någon som påstår att JAG kopierar från andra bloggar?
Jag brukar inte lägga ner så mycket energi på sånt här, men när det dagligen kommer in dumma kommentarer osv gör mig så jävla less.
2 tankar, funderar på att sluta blogga eller att polisanmäla, eftersom att det är samma ipnr som kommenterar hela tiden.
Nu ska ni få eran efterlängtade uppmärkssamhet.
Svar på första kommentar: " du tror du är så jävla snygg" , - Det tror jag verkligen inte och jag tycker inte enns att jag är snygg. nöjd med svaret?
Svar på andra kommentar: "Det kommer aldrig att hålla mellan dig och din pojkvän" - vad FAN vet mr "anonym" om den saken?! Och jo nu om du så gärna vill ha svar på det här så visst, det kommer garanterat hålla väldigt,väldigt länge mellan mig & min pojkvän.
Svar på tredje kommentar: "Hora, du byter killar hela tiden" - pfft, knappast ha-ha. Jag dumpade mitt ex i september? vi var tsm i 13 månader, med ett upphåll för att han rent ut sagt är dum i huvet.
& nu är jag tillsammans med micke, som jag har vart i en måndad nu.
Och föresten, hora? Hora anser jag är en person som knullar runt osv.
Men egentligen är det en person som FÅR BETALT för sex.
Hoppas du är nöjd med svaret.
Svar på fjärde kommentaren: "Sluta kopiera andra från andra bloggar" - För det första så läser jag 2 av mina nära vänners bloggar + kissies ibland, och vad jag kan se så har ingen av dessa bloggare skrivit om samma sak som jag gjort i mitt förra inlägg?
Nu tycker jag att det räcker, slutar ni inte nu så får andra åtgärder tas till.
Skriv väldigt gärna namn nästa gång!
Men som sagt jag hoppas ni slutar nu så att ni slipper följderna..

tack för mig!


Kommentarer
Postat av: Sofia

Men blockera ip-adresserna som skriver, så kanske du slipper det :)

2010-11-16 @ 20:02:50
URL: http://sofiahast.blogg.se/
Postat av: Emma

Bry dig inte om sånna kommentarer! Bara avundsjuka garanterat ifrån den som skriver!

2010-11-16 @ 20:09:57
URL: http://emmaliiten.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0