Städar (mp)

Hej allihopa! =)
Jag har precis kommit hem från hudiksvall, var dit en stund med livforslin.
Jag börjar bli riktigt less på min hor-hosta nu!
Vill inte vara sjuk, vill vara helt frisk.
Det roligaste på en solig fredagskväll är inte direkt att sitta inne!
Men jag har inget val, om jag vill bli frisk så fort som möjligt är det lika bra att hålla sig inne!
Jag ska börja städa mitt rum nu också, kläder över hela golvet.. ha-ha det brukar ju bli så ibland ;)
Imorgon åker jag äntligen tillbaka till sundsvall så jag måste börja packa redan nu ikväll också.
någon som ska på peace and love i sommar föresten ? :)
Nu ska jag börja fixa mitt rum,
vi hörs senare!
pusslovehej


Hittade en väldigt gammalbild på mig föresten!
på ronjas bilddagbok,
haha vilka tider!


Kommentarer
Postat av: lucke

Haft en bra fredagkväll? :)

2010-05-21 @ 21:55:02
URL: http://modegrabben.blogg.se/
Postat av: Svar till "lucke"

Jo visst, förutom att jag är jätte förkyld :p

2010-05-21 @ 23:32:17
URL: http://jennifher.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0