Söderhamn igår!

Hej sunshine's!
Det blev söderhamn's cruising för mig igår tillsammans med en massa trevligt folk :)
Grymt kul var det, kom hem vid fyra på morgonen och somnade vid fem tiden ungefär.
Jag blev väckt kl 10 imorse, för vi skulle åka till sundsvall.
Så har sammanlagt sovit 4-5 timmar i natt (y)
Jag är jätte trött nu, men måste hålla mig vaken så att jag kan sköta skolan ordentligt imorgon och resten av de få veckorna som är kvar innan det är dags för sommarlov ! :)
Måste strax sätta igång med allt pluggande också, känns som jag ligger efter.
Det är inte bra eftersom de e fyra veckor kvar av skolan?!
bäst jag sätter fart nu!
vi hörs ikväll boys and girls



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0