Regnig torsdag kväll!

Hej sunshine's
Hoppas att allt är bra med er och att ni får en bra låånghelg!
Igår stannade jag kvar i sundsvall, åkte först hem till bergsjö idag faktiskt.
Jag mötte upp nadine vid fyra tiden på navet, vi drog till hemmakväll & fixade en skräckfilm, som vi trodde skulle vara bra, men den var tvärtom! på andra sidan heter filmen!
Vi tog bussen hem till nadine och åt middag där,sedan åkte vi hem till mig.
Vi kollade på "skräckfilmen" med en massa folk, den handlar om mentalsjukhus för barn ska jag bara upplysa er om innan jag berättar!
Efter filmen var slut åkte vi till sidsjön, det finns ju ett tomt och övergivet mentalsjukhus där som jag har berättat tidigare om!
och det var just därför vi hyrde en film som handlade om mentalsjukhus ;)
idag har jag inte alls gjort så mycket, kom hem cirka 16:00.. gjorde iordning ett varmt bad med massor av skum! =)
Använde den dagliga ansiktmasken, osv..
Sedan har jag bara suttit här och försökt plugga klart så jag får G i naturkundskap A kursen, har två saker som måste göras inom två dagar, jag har kommit halvvägs på en del.. hur ska det här gå?
Måste fortsätta med mitt pluggande!
pusspuss i love u all guys!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0