Studiofotografering på onsdag igen!

Jag har precis vaknat nu, och som det ser ut just nu åker jag till sundsvall imorgon istället för idag,
glömde även berätta för er igår att jag fick en jätte fin ros av min pojkvän, så sött av honom.
Idag ska det bli en sån där lugn och plugg dag, eventuellt bio eftersom alla vet söndag=biokväll, right?
Vi får helt enkelt se hur det blir med det.
Jag ska iaf leta fram kläder till fotografering på onsdag, vänta på liv som kommer och lånar ut sin locktång till mig, eftersom min är sönder.
Jag ska locka mitt löshår och funderar på att ha det på fotograferingen, bland annat alltså.
Det var sjukt länge sedan jag använde mitt löshår, det är i samma skick och kvalité som när det var nytt.´
nu ska jag vara social med min pojkvän framför en film!
vi hörs senare



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0