Solarium = snyggt brun!

Hej sunshine's!
Jag ber om ursäkt för min super dåliga uppdatering, igår var jag i skolan (som alla andra gymnasie elever).
Efter det följde jag med sofie till bling för att sola solarium, Jag solade stå solairum denna gång.
Det gav verkligen resultat!



Idag kom alicia hem till mig och vi åkte till skolan tillsammans.
Frisör teknik hela eftermiddagen, Prov på torsdag & även permanent provet har vi då.
Det är för mycket prov för ofta tycker jag, men varför klaga?
snart är det sommarlov, före det kvarstår bara nationella prov i tre ämnen...
Jag sitter iaf just nu i bergsjö hemma hos mamma, Kom hit vid ungefär sex tiden och blir här tills på torsdag,
Jag åkte hem till mamma p.g.a att jag ska till hudiksvall imorn på en studiofotografering, och eftersom det är hudiksvall så åker jag hit och sover imorgon också, på torsdag morgon kommer jag hem till sundsvall igen!
Sakna mig inte för mycket ;)
pusspuss


Imorgon klockan 12:00 ska jag fotas!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0