Sökt jobb idag!

Jag sökte jobb idag istället för i måndags , när jag egentligen skulle ha gjort det.
det gick hur bra som helst!
Jag gick dit och pratade med två stycken som sitter högst inom arbetet, jag var hur trevlig och söt som helst
jag var mig själv med andra ord ;) ?
Dom var hur trevlig som helst tillbax och jag hade förväntat mig svaret: vi hör av oss senare, ge mig ditt nr..
Jag fick svaret att dom var hundra procent säker att jag kommer få jobbet i sommar,
hur kul är inte det då, dom gillade mitt "första intryck" jätte mycket och jag är jätte glad för det! =)
I love my life<3


jag till vänster som liten och min bror till höger
Jag är så söt =D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0