Snabb update

Snabb update av min dag samt kväll!: Jag och min pojkvän vaknade hemma hos mig runt åtta tiden, jag sover inte alls länge nu när det är lov! jag är inställd på att kliva upp tidigt på vardagar osv, så nu kan jag inte få sova ut riktigt heller!
Jag som hade längtat tills det skulle bli lov & att jag skulle få sova ut ordentiligt varje dag, men det blev ju inte riktigt så.
Jag och fredric var och käkade mat på en resturang, självklart betalade han ;)
Man lever i lyx!
Jag måste även lägga till att vi städade hela huset här hemma hos mamma!
Det blev sjukt fint, och det var visst någon som blev väldigt glad också, hihi...
nu är klocka halv tolv snart och jag ska sova
vi hörs imorgon sunshine's !



that's my girl and my best friend!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0