Snabb update

Snabb update om min dag samt kväll,
Min dag tillbringades tillsammans med min pojkvän hemma hos mig, en del av kvällen tillbringade jag tillsammans med Linnea & Sabina.
Hur länge sedan som helst jag umgick med mina b-rudar nu, men ett måste är att det ska bli ändring på det!
Vi var i mesta dels ute men också hemma hos sabina!
Vid nio tiden, alltså allderless nyss åkte jag hem till min pojkvän.
& vill ni veta vad som händer imorgon då ? ;) det vill ni allt veta va!
Jag åker hem till sundsvall igen :D
Jag längtar jätte mycket för det ska bli så skönt att få komma bort från bergsjö några dagar,
För informationens skull upplyser jag er nu om att jag är i sundsvall vid fyra på eftermiddagen imorgon! =)
Kvällen kommer även tillbringas med alicia!
Vi hörs senare för nu måste jag fortsätta med all mitt pluggande


                                      

                                

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0