Plugg, plugg och åter plugg!

Nu har jag precis skrivit klart min novell och skickat in den för rättning och betyg!
Jag har prov på fredag, efter skolan dock.
Jag var sjuk när vi hade nk A kemi provet och ett matte A prov i skolan.
Restprovs tillfällerna var dock efter skolan men jag har inget annat val än att gå dit om jag nu vill fixa matte A betyget samt Nk A betyget.
Nu ska jag försöka lära mig allt som har med kemi att göra utantill samt ekvationer/volym räkning i matte A,
Visst är jag duktig ? (;
vi hörs senare



Kommentarer
Postat av: Vendel

Hej och grattis! Du är en av finalisterna för Dagens Blogg. Gå in på min blogg och läs mer på hur du kan göra för att just du ska få större chans att bli vinnaren av tävlingen. RÖSTA DU OCKSÅ PÅ JENNIFHER (JAG GJORDE DET, FAST JAG ÄR BOSSEN ÖVER TÄVLINGEN :O) : www.missvendel.myshowroom.se

2010-03-14 @ 13:03:56
URL: http://www.missvendel.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0