Ny mobil & Samma nummer!

hej! =)
idag åkte jag, fredric och min pappa till sundsvall vid 12 tiden för att köpa nya saker till mig:)
En ny "blogg" dator och en ny telefon blev det, pappa gav en kommentar när vi var på väg hem också..
"försök att vara rädd om sakerna nu jennifer.." ha-ha för skönt :D
Men jag förstår han, det kan ju inte vara så roligt för honom att han måste köpa nya telefoner och datorer till mig hela tiden bara för att jag är oförsiktig med mina saker ;)
Den här gången ska jag försöka vara riktigt försiktig, med andra ord ingen mobil får följa med in till badrummet! ;)
nu ska jag käka middag med min familj,
vi hörs senare



(ej datorn på bilden!)

Kommentarer
Postat av: lina

Funkar telefonen bra? Jag har funderat på att köpa den ^^

2010-12-12 @ 20:05:44
URL: http://www.linakardin.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0