Me myself and I

Nu tänker jag berätta lite om mig själv, saker som ni kanske inte hade någon aning om?
Eftersom jag aldrig tidigare gjort det, så gör jag det nu!

Jag heter jennifer görlin, jag är född år 1993 och är då alltså 16 år.
Jag har födelsedag den 13 december, då jag fyller 17 år.
Väldigt sent på året men det får jag leva med!
Jag bor i både bergsjö och i sundsvall, Jag har min familj i bergsjö som ligger norr om hudiksvall.
Och själv bor jag i Sundsvall, har en egen lägenhet där och den ligger mittimellan skönsberg/korsta - skönsberg "staden i staden" ,- you know ;)
Jag går första året på john bauer gymnasiet inriktning frisör.
Jag har bara ett syskon, en storebror.
Hans namn är fredrik och han bor i hudiksvall tillsammans med sin flickvän/sambo.
Han går tredje året på Bromangymnasiet inriktningen är då EL, han tar studenten i år och ska i framtiden utbilda sig till polis.
Jag är tillsammans med fredric Schavon sedan 11 månader tillbax.
Mina största intressen är att shoppa, steka i solariumet och att bli fotograferad.
Jag drömmer inte om att bli modell, men vilken tjej i min ålder tycker inte om att bli modell fotograferad när dom väl har chansen?
Jag lever mitt liv lite lyxigare än alla andra, och driver denna blogg som ni just nu läser.
Jag lever ett nyttigt liv, äter inte så mycket av "tjockmat" om ni förstår vad jag menar...
Hälsan och vikten är en viktig del av livet!
Jag föddes i sundsvall och bodde i en liten håla som kallas för norrhassel, ända tills jag var 11 år gammal.
Det var då som jag och min familj flyttade ner till bergsjö, som alltså ligger norr om hudiksvall.
Jag flyttade tillbaka till sundsvall i augusti/september 2009, och bor kvar där i cirka 2 år till om inte det blir längre.
Jag började blogga i slutet av november 2009, alla tjejer i olika åldrar nu för tiden driver en egen blogg, och det var då tanken slog mig, "varför inte starta en egen blogg-sajt"?
När jag var 14 år gammal bodde jag även några månader i uppsala, mer detaljer om det tänker jag inte gå in på här, you know why!
När man är liten är allt i toppklass! allt är perfekt och jag hoppas ni förstår vad jag menar, när jag blev lite äldre strulade allt till sig en hel del, som det gör för dom flesta ungdommar nu för tiden.
Nu är allt på toppklass igen, and i love my life everything is perfect!

Nu vet ni kanske lite mer om mig än vad ni visste tidigare,
uppdaterar mig mer imorgon, god natt och sov så gott ;D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0