home again!

Nu är jag hemma i bergsjö igen, jag kommer tillbaka till sundsvall den 12 april.
börjar bli sjuk också som ni kanske läste i förra inlägget?
Det tycker jag inte om, och det är verkligen ingen bra start på mitt lov!
Ikväll blir det bara en mys kväll tillsammans med min pojkvän, vi har 11 månader nu på lördag också, det börjar närma sig ett år nu!
Jag måste beställa en klipp tid nästa vecka också! så att jag får bort dom fula/slitna topparna av mitt hår!
Veckan efter lovet alltså v. 15 ska jag färga mitt hår också!
eftersom sommarn börjar närma sig och då är det finast med en ljusare färg ( ihåret) alltså inte bara svart!
Jag ska färga min utväxt svart sedan lägga i "blonda" slingor i mitt hår, (som kommer bli orange) men eftersom jag går frisör och (får sånt gratis) så finns det också bra färger där ( som inte finns i butik) så mina "blonda" slingor kommer iaf bli lite ljusare än om man skulle göra det själv, alltså hemma.
Sedan efter det ska jag lägga i en brun toning i håret, så att mitt hår skiftar i svart/brunt. fast mest brun.
Så nu har ni läst.. jag ska bli brunett! ;)
Hoppas på ett bra resultat.
nu ska jag vara social med fredric
säger godnatt nu!
vi hörs imorgon Sötnosar


En bild på sötaste alicia från våran mingeldag på stan med alexander!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0