hemma hos pojkvännen

Just nu sitter jag hemma hos min pojkvän,
det har varit en lugn dag idag, jag sov fram tills klockan var kvart över två.
Ovanligt att jag sover så länge med tanke på att jag ställt in mig på att kliva upp tidigt!
Vid sex tiden åkte jag och min familj till en resturang och åt middag.
Jag fick nyss en chock också!
jag gick in på min statistik som visar hur många besökare man har per dag/vecka.
Den hade stigit med 100 personer på knappt en vecka!
nu har jag ungefär 700-800 läsare om dagen, det är verkligen jätte kul att folk vill läsa om det jag skriver om :)!
puss på alla mina söta läsare
vi hörs senare





Kommentarer
Postat av: Vendel

Hej Jennifher! Jag har en tävling om Dagens Blogg på min blogg nu. Läs mer på: www.missvendel.myshowroom.se :)



ni andra (Jennifhers söta läsare) kan vara med ni med :)

2010-03-13 @ 16:22:34
URL: http://www.missvendel.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0