En dag kvar till lov!



Nu har jag precis slutat skolan och sitter nu hemma i min lägenhet.
Redovisningen idag gick kanon! bättre än förväntat om jag får säga mitt =)
Prata engelska hit och dit, kanske inte riktigt min grej men det gick bra!
nu är ett projekt över stökat och vi kan ge oss in på nästa!
Här näst blir det ett projekt som heter "do you know" om jag inte minns helt fel.
Mer om det berättar jag för er senare.
nog pratat om projekt arbeten.
På sista lektionen idag gjorde jag en långhårs uppsättning på en docka.
Frisyren blev en typisk egyptisk frisyr till hantverks tekniken.
Imorgon åker jag hem till bergsjö och stannar där exakt 9 hela dagar! helt underbart.
Mitt liv rullar på som vanligt och som jag sa tidigare allt är perfekt!
I love my life<3;)
nu ska jag fixa lite sedan packa.
vi hörs senare

jag köpte även ett halsband idag, den var tillochmed på rea!
Kostade endast 129:- kr och den är jätte fin!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0