Hello sunshines!

hej alla läsare!
Vaknade kl 08:30 idag, även fast jag ställde klockan på 07:00..
Johanna kom hit vid nio tiden och jag åkte iväg till skolan ungefär halv 10.
Började min dag med en kort redovisning i hantverk.
Slutade skolan vid halv 12 och då blev det en tripp på stan med KS.
Det blev lite shopping, och mat!
Vid två tiden kom christian hit, så vi umgicks hos mig till klockan nio.
Då vi drog ner till stan för att köpa vanilla cookie :D I LOVE IT! har ni smakat den ngn gång? isåfall måste ni prova!!
Sedan drog vi vidare hem till honom och kollade på film, klockan är nu halv 12 och jag har precis kommit hem :)
Nu blir det film,plugg och fika!
Sedan måste jag sova, börjar klockan halv nio imorgon.. och det är bara plugg dag imorgon dvs, provdag + redovisningsdag.
Hualigen har mycket att göra innan klockan halv nio imorgon!
Vi hörs imorgon sunshines!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0