Ensam hemma & jätte sjuk!

Jag ger alla en chans, och förlåter två eller kanske tre gånger.
För mig är du noll, och du har bara dig själv att skylla.

Hej alla läsare
Mamma har åkt till hudiksvall så jag är ensam hemma just nu.
Vilket kanske är skönt? men vem ska då ta hand om mig?
jag har seriöst 40 graders feber (känns som så iaf)
imorgon är det cruising i hudiksvall och på lördag är det crusing i sundsvall..
Med andra ord så missar jag båda två.
Jag vill bli frisk nu, för att vara sjuk är inte kul...
Ny header är på G också!!
igen, jag vet men det blir roligare om man förnyar sig ofta eller hur ? ;) so jennifer style!

Nu ska jag ta upp min brors hund i soffan, han får inte vara i soffan för mamma men nu är det jag som bestämmer eftersom det bara är jag hemma ;)

pusslovehej!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0