Fortfarande trött efter att ha sovit i 12 timmar..

Hej sunshines.
Jag vaknade vid 2-3 tiden imorse.
Vid fyra tiden åt jag middag tillsammans med min familj, alla förutom min pappa som bor i sthlm på veckorna och kommer hem på helgerna.
På fredag ska vi boka resan till london, men om det inte finns några resor kvar dit ska vi åka ngn annan stanns!:)
Imorgon åker jag till sundsvall på gatufesten, och det bli nog tillsammans med sara, m.fl.
Enda dagen jag ska dit.
Jag och alicia skulle egentligen dit på fredag när dead by april & the sounds ska spela men vi kapa dt.
Vi taggar till hudiksvall och hittar på ngt där istället.
nu ska jag städa, plocka in kläder som ligger över hela mitt rum!
sedan får vi helt enkelt se vad som händer ikväll ;)
Vi hörs senare!


jag har också vart blondin en gång i tiden ; )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0